Livrare și retur

1.a. LIVRARE NAȚIONALĂ

Preț transport:

  • Taxa transport de 20 RON pentru comenzile mai mici de 250 RON
  • Transport GRATUIT prin CARGUS  , pentru orice comandă ce depășește suma de 250 RON.

Livrarea produselor se face pe intreg teritoriul tarii, in termen de 2-5 zile lucratoare de la data primirii comenzii.

In perioada Sarbatorilor legale si a reducerilor, exista posibilitatea sa intervina intarzieri la livrarea coletelor de pana la 7 zile, insa facem tot posibilul ca volumul mare de comenzi sa nu afecteze termenul standard.

  • Livrarea comenzii se face pe baza adresei comunicate in comanda, prin curierat rapid.

  • Sambata, Duminica si in sarbatorile legale nu se expediaza comenzi  

 

  • 2. SCHIMBUL DE PRODUSE SI RETURUL

 

Puteti returna sau schimba produsele comandate in termen de 100 de zile lucratoare de la primirea coletului.

Schimb de mărime

Clientii care aleg optiunea de a schimba mărimea unu produs comandat, beneficiaza de un TRANSPORT GRATUIT.

Daca pentru o comanda se vor inregistra doua sau mai multe schimburi de produs, incepand cu cel de-al doilea schimb taxa de transport tur - retur este de 20RON.

Schimb de produs

Dacă doriți să schimbați produsul pe care l-ati primit, cu alt produs pe care il avem la comercializare, intai se va receoționa coletul pe care l-ati achizitionat, se va rambursa contravaloarea in cont, apoi va trebui sa plasati o comanda noua. Va trebui achitată si o mică taxă (transport si comisioane bancare) in valoare  de 20 RON

Returul pentru restituirea banilor

Daca doriti sa returnati produsul/produsele cumpărate și să vă restituim banii în cont, taxa transport in valoare  de 20 RON nu va fi restituită, ci doar contravoaloarea produselor.  Daca comanda a fost peste 250 lei si ati beneficiat de livrare gratuită, suma platita de d-voastra va fi platita integral.

 Daca optati pentru orice alt serviciu de curierat, ne rezervam dreptul de a refuza coletul. 


a. Conditii de retur:

- Asigurati-va ca produsele comandate sunt returnate in aceeasi stare in care au fost primite. Produsele returnate nu trebuie sa prezinte urme de purtare sau spalare, trebuie sa aiba toate etichetele atasate si sa fie insotite de bonul fiscal sau factura de vanzare. Daca produsele returnate nu corespund conditiilor de mai sus, ne rezervam dreptul de a nu va returna contravaloarea produselor.

- Impachetati produsele în ambalajul original. Daca acest lucru nu este posibil, va rugam sa le ambalati intr-un mod asemanator, pentru a va asigura ca acestea nu sunt deteriorate in timpul transportului.

b. Cum se procedeaza:

Sunati la 0757 286 303 - Departament Retur

Un agent de curierat va veni si va ridica produsele pe care doriți să le returnați( produsele trebuie să fie nepurtate, cu etichete iar ambalajul ambalajul exterior să fie protejat cu o folie din plastic)
- GRATUIT, prin compania de curierat CARGUS, daca optati pentru schimbarea produsului  (marime, culoare sau schimbul cu alt produs distinct)

Daca optati pentru orice alt serviciu de curierat taxat suplimentar, ne rezervam dreptul de a va factura suma respectiva sau de a refuza coletul. 

Dupa primirea coletului si verificarea actelor si produselor, vom trimite produsul dorit sau vom initia procedura de  rambursare a contravalorii in contul bancar specificat, in termen de  maxim 14 zile lucrătoare de la data receptionarii coletului in depozitul nostru, si nu data la care s-a ridicat produsul de la d-voastra.

La primirea coletului, produsul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate; in caz contrar acesta va fi refuzat.


Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat sau produsul prezinta defecte, va rugam sa ne contactati printr-un email la adresa salut@zenman.ro, pentru a remedia această neplăcere.